måndag 14 maj 2012

Böcker att hämta!

Nu har det kommit in några böcker på biblioteket som jag kan hämta. Problemet är bara att jag får en sådan beslutsångest nu, vet inte om jag ska fokusera på att läsa klart böckerna på Vårens läslista eller om jag ska låta mig hugga in på de nya böckerna.

Är hur som helst glad över att idag få hämta:

Det borde finnas regler, av Lina Arvidsson

Agnes Cecilia - en sällsam historia, av Maria Gripe

Anhörig, av Katerina Janouch

Syskonmakaren, av Lisa Jewell

Kvinnor och äppelträd, av Moa Martinson

Cirkeln, av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren

Får försöka hålla mig till Vårens läslista och så får vi se hur bra det går.

Imorgon kommer jag att lägga ut en liten utmaning som ni hemskt gärna får hoppa på. Tänkte utmana mig själv lite men det vore roligt att kunna diskutera med andra under tiden! Det finns faktiskt en liten hint i detta inlägg om vad utmaningen handlar om...









1 kommentar:

  1. SV: Kunde inte sagt det bättre själv! Kristen Stewart passar verkligen inte!

    SvaraRadera