onsdag 27 juni 2012

Boktips från mina 11 frågor!

Jag hade en fråga under mina 11 frågor där jag bad om boktips inför sommaren och det har strömmat in många bra tips! Här är ett par av dem som jag verkligen måste kolla upp!


Tre trappor upp med hiss, av Maria Gripe

Själlös, av Gail Carriger

Den långa flykten, av Richard Adams

SMS från Soppero, av Ann-Helén Laestadius

En halv gul sol, av Chimamanda Ngozi Adichie

Kampen om järntronen, av George R R Martin

Barnflickan av Hanna von Corswant

Alla själars natt, av Deborah Harkness

Skinn Skerping, hemskast av alla spöken i Småland, av Astrid Lindgren

Du glömde säga hej då, av Sarah Dessen

Den trettonde historien, av Diane Setterfield

The Angels Are The Reapers, av Alden Bell

Tack för alla era tips!

6 kommentarer:

  1. Jag ÄLSKAR Alla själars natt! Älskar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja den verkar vara väldigt omtyckt! ;) Jag ska läsa den snarast! ;)

      Radera
  2. Låter som många bra böcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det verkar så! Tänkte skriva upp dem inför nästa läslista! :)

      Radera
  3. Hej! Har lämnat ett boktips under 11 frågor till dig.
    Vill också tacka dig för en inspirerande blogg, här finns mycket som jag vill läsa :) Har länkat dig på min blogg så att jag kan följa dig. Jag har en nystartad bokblogg sen 2 veckor tillbaka, så jag behöver väl lite mer kött på benen, men jag måste säga att det här verkar riktigt roligt! Jag försöker att göra ett inlägg på min blogg minst en gång om dagen, dessutom är jag med i bokbloggsjerka, vilket är väldigt intressant och roligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Det låter spännande, ska kika efter genast :)
      Tack så hemskt mycket för berömmet, roligt att höra att du gillar det jag skriver. Blir väldigt glad! :)

      Vad roligt att du också börjat bokblogga, ska göra ett besök snarast! :)

      Radera