måndag 20 augusti 2012

Författare i fokus - Nicholas Sparks

Nästa författare som jag ska lägga tid på blir Nicholas Sparks. Jag har tänkt många gånger att jag ska läsa några av hans böcker men hittills har det bara blivit The Notebook och Undrens tid och dem minns jag inte ens. Har tänkt att läsa om dessa två, så fuskar lite och läser egentligen 7st böcker av Sparks, men å andra sidan blir det ingen självbiografi heller.

Nicholas Sparks
Så nu har jag bestämt mig för att läsa dessa fem böcker av honom:

1. Message in a Bottle / Kärleksbrev
2. Dear John
3. The Last Song
4. True Believer / Tron på ett mirakel
5. The Lucky One


Jag tänkte börja med denna utmaning från och med idag, den 20 augusti och den kommer att sträcka sig över tre månader precis som förra gången, så jag avslutar utmaningen den 20 november.

Om någon känner sig manad att hoppa på vore det väldigt trevligt och då är det bara att lämna en kommentar här nedan!

2 kommentarer:

  1. Har utmanat dig. :-)

    http://beroendeavbocker.blogspot.se/2012/08/utmaning-8-faktavanor-om-dig-sjalv.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande! Ska kika på utmaningen genast! :)

      Radera