tisdag 5 november 2013

Äntligen beställt biljetter!

Promobild för Catching fire
Nu har vi äntligen kunnat beställa biljetter till Catching fire! Den 23 november kommer jag sitta i biomörkret och se andra filmen i Hungerspelstrilogin. Känner mig riktigt taggad och ser verkligen fram emot att få se om den andra filmen kommer att hålla samma kvalitet som ettan.

Ni har väl inte missat att det kommit en till trailer? Den sista som jag förstod det. Den här gången har vi fått se mer av arenan och jag tycker det ser riktigt bra ut! Blir bara mer och mer förväntansfull. Är så nöjd att vi fick platser på exakt den tiden jag ville, exakt den dagen jag ville och i den allra största salen som vår stad har. Ska försöka att inte se sönder alla trailers tills dess!

Ska ni se Catching fire på bio eller väntar ni tills den släpps på dvd?

6 kommentarer:

  1. Jag är inte så mycket för film och så och ser väl inte fram emot den här så mycket som somliga verkar göra ;) Men någon gång kommer jag nog att se den, dock inte på bio.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alla är ju olika och tur är väl det ;) (annars skulle biobiljetterna ta slut direkt ju).

      Radera
  2. Ska definitivt se den på bio, gärna samma dag som den har premiär :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det fanns ju en visning med både ettan och tvåan, det kanske kan vara något? ;)

      Radera
  3. Jag kommer att försöka se den ganska tätt på premiären! Har längtat i evigheter känns det som ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner likadant, men snaart är den här :)

      Radera