måndag 3 mars 2014

Läst i Februari 2014

     
Det har inte blivit jättemycket läst under februari men det känns ändå som att jag har mycket mer tid att läsa nu så det känns ändå som en bra läsmånad! Jag har tagit mig mer tid för böcker och det känns härligt att kunna göra det. Ser fram emot att fortsätta i samma stil i mars!
  • Vindsträdgården, av Virginia Andrews
  • Huset vid havets slut, av Elly Griffiths
  • Betvingade, av Simona Ahrnstedt
  • Bara vanligt vatten, av Kajsa Ingemarsson
  • Grabben i graven bredvid, av Katarina Mazetti
  • En ö i havet, av Annika Thor

Antal böcker lästa: 6st
Skönlitteratur: 6st
Facklitteratur: -
Barn- och ungdomslitteratur: 1st

Pocket: 4st
Inbundna: -
Ljudbok: 2st

Omläsningar: 3st
   
Svenska: 6st
Engelska: -
Annat språk: -
 
Kvinnliga författare: 6st
Manliga författare: -
    
Lånat från biblioteket: 2st

Antal sidor lästa:  1 963 sidor

De två böcker jag tyckte bäst om var: Oj, det var väldigt svårt den här månaden! Jag tror att jag får säga Grabben i graven bredvid och En ö i havet. Men ja, det är flera av dem andra som också var riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar