måndag 7 april 2014

Glada hälsningar från Missångerträsk ska filmas!


Läste i Aftonbladet att Martina Haags bok Glada hälsningar från Missångerträsk ska bli film! Ska bli jätteroligt att se! Huvudrollerna spelas av Martina Haag själv och Ola Rapace, vilket jag nog tror kan bli ganska bra. Själva storyn i boken kanske inte sätter något djupare intryck men jag minns boken som väldigt rolig, så det ska bli riktigt kul att se den på vita duken!

Min recension av boken kan läsas här. Andra som recenserat boken är Bokhyllan och Bokblomma.

2 kommentarer:

  1. Jag måste säga att Ola Rapace känns helt fel i den rollen! Ska bli intressant att se hur det blir!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänkte också det först men sedan tänkte jag att det kan bli ganska spännande att se honom i en sådan roll :)

      Radera