torsdag 10 april 2014

Halva tiden för Vårens läslista

Nu har ungefär halva tiden gått för Vårens läslista. Det känns som att det för ovanlighetens skull har rullat på ganska bra med den. Nästan hälften är läst! Fyra böcker lästa och jag håller på med den femte. Just Kristin Lavransdotter är dock en riktig tegelsten, men hittills gillar jag den väldigt mycket så förhoppningsvis hinner jag med den.

Har läst:
Beauty sleep, av Cameron Dokey
Än finns det hopp, av Karin Wahlberg
Mitt nya jag, av Sophie Kinsella
Lång väg hem: en barnsoldats berättelse, av Ishmael Beah

Läser nu:
Kristin Lavransdotter, av Sigrid Undset

Har kvar:
The Confession of Katherine Howard, av Suzannah Dunn
Wolf hall, av Hilary Mantel
Nu, jävlar! av Heidi Linde
Gryningstimmen, av Tamara McKinley
Överenskommelser, av Simona Ahrnstedt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar