onsdag 2 april 2014

Vad läsa nu?

Nu känner jag att jag har massa böcker på gång. En hel hög! Och jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har lite drama, lite roligt, lite tyngre läsning och lite lättare läsning - men vart ska man börja? Nu har jag börjat lite här och lite där men inte riktigt kommit in i något.

I bilen snurrar första boken om Cecilia Lund av Katerina Janouch. Det var länge sedan jag läste den! Ser fram emot nästa del i serien som om jag förstått det rätt ska släppas i sommar. I bilen snurrar böckerna på, det är bara att ta nästa ljudbok helt enkelt. Det är svårare när det gäller resten av läsandet. Där är det lättare att börja med olika böcker och hoppa emellan. Och jag har egentligen ingenting emot att hoppa mellan böcker men nu vet jag inte riktigt vart jag ska fokusera.

Hur gör ni när ni inte riktigt vet vad ni ska läsa härnäst eller fortsätta att läsa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar