torsdag 5 november 2015

En månad kvar av Höstens läslista


Nu är det en månad kvar av Höstens läslista och jag tänkte göra en liten utvärdering. Det går sådär. Det känns som att det alltid går sådär med mina läslistor på senare tid men jag känner lite att det inte gör så mycket. Det viktiga är att böcker blir lästa och att jag fortfarande gillar att läsa dem!


De här har jag läst:
Stjärnor utan svindel av Louise Boije af Gennäs
Lyckostigen av Anna Fredriksson


De här håller jag på med:
Lida av Stephen King
En drottnings död av Elizabeth Massie
Krigsdagböcker 1939-1945 av Astrid Lindgren

De här har jag inte ens börjat med:
Pottungen av Anna Laestadius Larsson
Idioten av Fjodor Dostojevskij
Sigrid av Johanne Hildebrandt
Norrsken av Frida Skybäck
Sophies historia av Jojo Moyes



Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar