söndag 1 november 2015

Väldigt försenad: Läst i September 2015



Nu kommer väldigt sent min läsrapport för september 2015. Jag vet inte vad som hände riktigt. Mycket i livet förmodligen. Och så försvann det här helt ur mitt minne. Men nu så kommer då äntligen läsrapporten för september 2015. Och det är sannerligen inte så mycket att hurra för. Mina nyårslöften är sannerligen i riskzonen!

  • Skymningsflickan, av Katarina Wennstam
  • Lyckostigen, av Anna Fredriksson
  • Jenny S, av Denise Rudberg

Antal böcker lästa: 3st
Skönlitteratur: 3st
Facklitteratur: -
 
Pocket: -
Inbundna: -
Ljudbok: 3st
E-bok: -
 
Omläsningar: 1st
 
Svenska: 3st
Engelska: -
Annat språk: -
 
Kvinnliga författare: 3st
Manliga författare: -
      
Lånat från biblioteket: -
 
Antal sidor lästa: 1 177 sidor
 
De två böcker jag tyckte bäst om var: Skymningsflickan och Lyckostigen.
  

Och med nyårslöftena ser det ut såhär efter att september passerat:
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar