tisdag 29 december 2015

Topplista för bloggen 2015


Årets mest lästa författare?
I år har det faktiskt blivit hela 7st böcker av Katerina Janouch om jag räknat rätt. Jag misstänker starkt vad detta beror på.



Årets bästa läsmånad?
Under 2015 var det november som var den bästa läsmånaden med sina 12 böcker. På andra plats kom mars och på tredje augusti. Jag förstår att augusti var topp 3 eftersom jag hade semester då men mars är verkligen en gåta. Varför gick det så bra just då? November vet jag innehåller många korta böcker så det är nog därför just den månaden gick bäst i år.


Årets sämsta läsmånad?
Den allra sämsta läsmånaden i år blev juli med ynka två böcker lästa.


Årets mest lästa recension på bloggen?
Den mest lästa recensionen var Lollo av Linna Johansson!

"Lollo är en debutroman med skickliga personporträtt som är svår att inte provoceras av, vilket också gör att boken stannar kvar i mina tankar efter det att jag läst den sista sidan."

Årets mest populära inlägg?
Det allra mest lästa inlägget på bloggen i år var Julkalender 2015 - Tävling! vilket kanske inte är helt oväntat med tanke på att instruktioner och sådant stod där så det blir kanske lite extra klick. Det andra mest lästa inlägget var Sommarläsning topp 10.


Hur ser era topplistor ut för år 2015?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar