fredag 29 januari 2016

Halvtid för Vinterns läslista

Så var det då halvtid för Vinterns läslista och såhär har det gått hittills:



De här har jag läst:
Den sista dagen i december av Mariette Glodeck
En julsaga av Charles Dickens
En drottnings död av Elizabeth Massie

De här håller jag på med:
Lida av Stephen King

Att falla med snön av Sarah Morgan
Den bästa av jular av Christine Merrill
Norrsken av Frida Skybäck

De här har jag inte ens börjat med:

Sophies historia av Jojo Moyes
En magisk jul av Brenda Novak, Kathleen O´Brien & Karina Bliss
Pottungen av Anna Laestadius Larsson

Julböckerna kommer jag nog lägga på hyllan. Att falla med snön tänker jag att jag ska läsa ut men Den bästa av jular började jag bara med och kommer nog inte att fortsätta med den, det får bli nästa jul. Samma sak med En magisk jul.

I övrigt är det lite taskig statistik med tanke på att hälften av tiden har gått men vi får se vad det landar på i slutändan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar