tisdag 14 juni 2016

Ut med våren och in med sommaren!






Då var det redan dags för en utvärdering av Vårens läslista! Såhär gick det:

De här har jag läst:
Medicinen av Hans Koppel
Mitt hjärta går på av Christoffer Holst
Den vita frun av Frida Skybäck
Stanna innan du går av Åsa Bonelli
Rasputins dotter av Kathryn Harrison

De här håller jag på med:
Efter festen av Lisa Jewell

I vargavinterns land av Cecilia Ekbäck 

De här har jag inte ens börjat med:
Sigrid av Johanne Hildebrandt
Sophies historia av Jojo Moyes
Norrsken av Frida Skybäck


Hälften läst. Lite halvkasst resultat måste jag säga. Funderar på att dra ned antalet böcker på de här listorna för att det inte ska bli stressande att hinna läsa alla. Men de böcker jag hann läsa har faktiskt varit väldigt bra. Så en bra lista har det varit även om jag inte hann med alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar