söndag 21 augusti 2016

Läst i Juni och Juli 2016

Det får bli ett kombinerat inlägg för juni och juli för det har inte lästs mycket kan jag lova! När jag satte mig och försökte komma ihåg vad jag läst kom jag fram till att det nog inte blev något i juli - ingenting! Inte en enda liten pyttebok! I alla fall inte vad jag kan komma ihåg. Det har varit så himla fullt upp med allting annat kring lilla trollet så nada blev det. Förhoppningsvis aningen bättre i augusti. Så här nedan har vi sammanställningen av juni och juli fast det egentligen bara är juni.

Juni 2016

  •  Genom paradiset på en spikmatta av Jannice Eklöf
  • Den mörkaste hemligheten av Alex Marwood
  • Bucketlist av Katrin Zytomierska


Antal böcker lästa: 3st

Antal sidor lästa: 867 sidor

Pocket: -
Inbundna: 1st
Ljudbok: 2st
E-bok: -

Omläsningar: -

Svenska: 3st
Engelska: -
Annat språk: -

De två böcker jag tyckte bäst om var: Genom paradiset på en spikmatta och Den mörkaste hemligheten.




Och med nyårslöftena ser det ut såhär efter att juni och juli passerat:


Om jag ska hinna med nyårslöftena så är det alltså 61st böcker kvar att läsa, varav 20st ska vara hyllvärmare och 5st ska vara klassiker. Det börjar bli lite ont om tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar